خريد بک لينک
رزرو آنلاين هتل خارجي
خريد سکه ساکر
رزرو آنلاين هتل خارجي
بازی
خرید گیفت کارت
فلنج
تحقیقات دانشجویی
<-BloTitle->
<-BloText->

عضویت در سایت
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
ادرس سایت یا وبلاگ : http://
سال تولد:
جنسیت :
وضعیت تاهل :
کشور : (کشور محل سکونت)
شهر :
آیدی یاهو :
کد امنیتی : *

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
<-TalarTitle-> <-TalarSub-> <-TalarHit-> <-Talarwriter->

مقایسه قدرت تبیین مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه ای مبتنی بر مصرف (C-CAPM) و مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه ای تعدیل شده (RA-CAPM) در شرکتهای سهامی عام

دانلود پایان نامه مقایسه قدرت تبیین مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه ای مبتنی بر مصرف (CCAPM) و مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه ای تعدیل شده (RACAPM) در شرکتهای سهامی عام تهران

دانلود مقایسه قدرت تبیین مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه ای مبتنی بر مصرف (C-CAPM) و مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه ای تعدیل شده (RA-CAPM) در شرکتهای سهامی عام

دانلود پایان نامه مقایسه قدرت تبیین مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه ای مبتنی بر مصرف (CCAPM) و مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه ای تعدیل شده (RACAPM) در شرکتهای سهامی عام تهران
دانلود مقاله
دانلود تحقیق
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پایان نامه کارشناسی
دانلود پایان نامه ارشد
دانلود پروژه
دانلود پروژه پایانی
دانلود پرو
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل docx
حجم فایل 511 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 115

مقایسه قدرت تبیین مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه ای مبتنی بر مصرف (C-CAPM) و مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه ای تعدیل شده (RA-CAPM) در شرکتهای سهامی عام 

 

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد

 گرایش: حسابداری

در 115 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

فهرست مطالب

چكیده: 1

 

مقدمه: 2

فصل اول:

كلیات تحقیق

 

1-1 مقدمه 4

2-1- بیان مسئله 4

3-1- چارچوب نظری تحقیق. 5

4-1- اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق. 7

5-1- اهداف تحقیق. 8

6-1- فرضیه های تحقیق. 8

7-1- حدود مطالعاتی. 8

8-1- تعریف واژه و اصطلاحات.. 9

فصل دوم:

مروری بر ادبیات تحقیق                                       

 

1-2 مقدمه 15

2-2- داریی. 15

1-2-2-  دارایی مالی. 15

3-2- بازارهای مالی. 16

1-3-2-  بازار پول و سرمایه 16

2-3-2- بازار اولیه 17

1-2-3-2- موسسات تامین سرمایه 17

3-3-2- بازار ثانویه 18

4-2- تاریخچه بورس و اوراق بهادار در جهان. 19

5-2- تاریخچه بورس و اوراق بهادار تهران. 19

6-2-  تعریف بورس اوراق بهادار. 22

7-2-  اوراق بهادار. 22

8-2-   خصوصیات اوراق بهادار. 23

9-2-  انواع شرکت های سرمایه گذاری. 23

1-9-2-  شرکت های سرمایه گذاری با سرمایه متغیر. 23

2-9-2-  شرکت های سرمایه گذاری با سرمایه ثابت.. 24

3-9-2-  صندوق های سرمایه گذاری غیرفعال. 24

4-9-2-  شرکت مادر. 24

5-9-2-  شرکت های فعالیت تنوعی. 25

10-2- شیوه ها و روشهای ارزشیابی سهام 25

1-10-2-  ارزش اسمی. 25

2-10-2-  ارزش برای مالک... 26

3-10-2-  ارزش دفتری. 26

4-10-2-  ارزش بازار. 26

5-10-2- ارزش منصفانه 26

11-2- ریسک... 27

1-11-2-  ریسک نوسان نرخ بهره 27

2-11-2-  ریسک بازار. 28

3-11-2-  ریسک تورمی. 28

4-11-2-  ریسک تجاری. 28

5-11-2-  ریسک مالی. 28

6-11-2-  ریسک نقدینگی. 29

7-11-2-  ریسک نرخ ارز. 29

8-11-2-  ریسک کشور. 29

12-2- بازده 30

1-12-2-  بازده واقعی. 30

1-1-12-2-  بازده سرمایه گذاری در دارایی مشهود 30

2-1-12-2- بازده سرمایه گذاری در دارایی مالی. 31

3-1-12-2-  بازده مورد انتظار. 32

4-1-12-2- بازده پرتفوی. 33

13-2-  رابطه بین ریسک و بازده 33

14-2-  مدل CAPM

34

 

15-2- اهرمها 37

1-15-2- درجه اهرم عملیاتی. 38

2-15-2- درجه اهرم مالی. 38

3-15-2- درجه اهرم اقتصادی. 39

16-2- مدل RA-CAPM

.. 39

17-2-  مدل  A-CAPM.. 41

18-2-  مدل R-CAPM.. 45

19-2- مدل C-CAPM 46

 

20-2-  پیشینه و تحقیقات پیرامون. 49

1-20-2- تحقیقات انجام شده پیرامون C-CAPM

.. 49

2-20-2- تحقیقات انجام شده پیرامون RA-CAPM.. 51

فصل سوم: روش‌ اجرای تحقیق

 

1-3 مقدمه 54

2-3- روش تحقیق. 54

3-3-  مدل تحقیق  و شیوه اندازه گیری متغیر ها 55

1-3-3- رابطه بین ریسک نقدشوندگی و بازده مورد انتظار. 55

2-3-3- بازده هرسهم 55

3-3-3- نرخ بازده بازار وبازده مورد انتظار بازار. 56

4-3-3-  مدل   56

5-3-3- نرخ بازده بدون ریسک... 58

6-3-3- اهرمها 59

1-6-3-3-درجه اهرم عملیاتی. 60

2-6-3-3- درجه اهرم مالی. 61

3-6-3-3-  درجه اهرم اقتصادی. 62

7-6-3-3- اختلال اقتصادی. 64

7-3-3 - مدل C-CAPM

64

 

4-3 - متغیر های عملیاتی تحقیق. 65

5-3- جامعه آماری. 65

6-3- روش وابزارهای گردآوری اطلاعات.. 66

7-3- اعتبار و پایایی تحقیق پژوهش.. 66

1-7-3- اعتبار درونی. 66

2-7-3- اعتبار بیرونی. 67

3-7-3- پایایی. 67

فصل چهارم:

تجزیه و تحلیل داده‌ها

 

1-4 مقدمه‏ 69

2-4-  روش تجزیه و تحلیل اطلاعات.. 70

1-2-4 فرضیه اصلی اول. 70

2-2-4- فرضیه اصلی دوم 73

3-4- شاخص های توصیفی متغیرها 74

4-4- تجزیه و تحلیل فرضیه های تحقیق. 78

1-4-4- فرضیه اصلی اول. 78

1-1-4-4-  آزمون فرضیه فرعی اول. 79

2-1-4-4- آزمون فرضیه فرعی دوم 84

2-4-4-  فرضیه اصلی دوم 88

فصل پنجم:

نتیجه‌گیری و پیشنهادات

 

1-5 مقدمه 95

2-5- نتایج فرضیه اصلی اول. 95

3-5- نتایج فرضیه اصلی دوم 96

4-5- پیشنهادها 97

1-4-5- پیشنهادهایی مبتنی بر یافته های تحقیق. 97

2-4-5 پیشنهادهایی برای تحقیق های آتی. 98

5-5- محدودیتهای تحقیق. 98

پیوست ها

 

منابع و ماخذ

 

منابع فارسی: 102

منابع لاتین: 104

چکیده انگلیسی: 105

جدول (1-1) : تحقیقات انجام شده پیرامون مدل RA-CAPM

.. 6

 

جدول (2-1) : مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه ای. 7

جدول (1-2): ساختار بازارهای ثانویه در ایالات متحده 18

جدول (1-3) : نرخ سود سپرده های بانکی کوتاه مدت بانک های دولتی. 59

جدول (1-4) شاخص های توصیف کننده متغیرها دو مدل RA-CAPM

  و C-CAPM.. 75

جدول (2-4): آزمون توزیع نرمال K-S 76

جدول (3-4): آزمون توزیع یکنواخت K-S 76

جدول (4-4): آزمون توزیع تشریحی K-S 77

 

جدول (5-4): آزمون فریدمن. 77

جدول (6-4): آزمون آماره های فریدمن. 78

جدول (7-4): آزمون آماره های ضریب کندلز. 78

جدول (8-4) : ضریب همبستگی پیرسون بتای مدل  و نرخ بازده واقعی سالانه 79

جدول (9-4) : ضریب همبستگی، ضریب تعیین و آزمون دوربین- واتسون بتای مدل RA-CAPM

و نرخ بازده واقعی سالانه 80

 

جدول (10-4) : تحلیل واریانس رگرسیون 81

جدول (11-4) : ضرایب معادله رگرسیون 82

جدول (13-4) : ضریب همبستگی، ضریب تعیین و آزمون دوربین- واتسون بتای مدل C-CAPM

و نرخ بازده واقعی سالانه 85

 

جدول (14-4) : تحلیل واریانس رگرسیون 85

جدول (15-4) : ضرایب معادله رگرسیون. 87

جدول (16-4): همبستگی نمونه های جفت شده 89

جدول(17-4): آزمون نمونه های جفت شده 89

جدول(18-4): آماره های توصیفی. 91

جدول (19-4): خلاصه یافته های فرضیه اصلی اول. 92

جدول (20-4): خلاصه یافته های فرضیه اصلی دوم 93

 

 

 

 

نمودار (1-2): فرایند عرضه اولیه اوراق بهادار. 17

نمودار (1-2): رابطه بین ریسک و بازده 34

نمودار (2- 2): تأثیر تنوع بر روی ریسک پرتفلیو. 35

نمودار (1-4) : آزمون نرمال بودن خطاهای معادله رگرسیون. 83

نمودار (2-4) آزمون نرمال بودن خطاهای معادله رگرسیون در مدل C-CAPM

.. 88

 

چكیده:

در این تحقیق این مهم مورد بررسی است که کدامیک از دو مدل قیمت گذاری دارائیهای سرمایه ای مبتنی بر مصرف و مدل قیمت گذاری دارائیهای سرمایه ای اصلاح شده می تواند در بورس اوراق بهادار تهران در نقش ابزار پیش بینی دقیق و قویتر ظاهر شده و برای سرمایه گذاران در تخصیص بهینه منابع مفید خواهد بود. برای این منظور بتا ریسک و بازده واقعی سرمایه گذاری مورد سنجش قرار خواهد گرفت . که بتا متغیر مستقل بوده و بازده واقعی متغیر وابسته می باشد. این از نوع همبستگی است . در این تحقیق محقق به دنبال بررسی رابطه همبستگی بین متغیرهای تحقیق است و سپس بر اساس روابط موجود بین متغیرها، شدت آنرا بررسی می کند. جامعه آماری تحقیق عبارتست از شرکتهایی که اولاً جزء شرکتهای سرمایه گذاری نباشند و ثانیاً تا تاریخ پایان اسفند ماه هر سال اطلاعات مالی آنها گزارش شده باشد بنابراین یک نمونه سیستماتیک 100 شرکتی از بین جامعه مورد تحقیق انتخاب شده است. تحقیق دارای دو فرضیه اصلی و دو فرضیه فرعی می باشد فرضیه اصلی اول عبارتست از، مدل RA-CAPM قدرت تبیین بیشتری در پیش بینی بازده واقعی نسبت به مدل C-CAPM دارد. برای تائید فرضیه اصلی اول دو فرضیه فرعی مطرح می گردد که شامل: 1- بین بتای مدل RA-CAPM و بازده واقعی رابطه وجود دارد. 2- بین بتای مدل C-CAPM و بازده واقعی رابطه وجود دارد. فرضیه اصلی دوم عبارتست از، میزان خطای پیش بینی بازده واقعی و بازده مورد انتظار مدل RA-CAPM کمتراز مدل C-CAPM است. هدف از تحقیق ، آزمون قدرت تبیین تئوری مدل قیمت گذاری دارئیهای سرمایه ای مبتنی بر مصرف و مدل قیمت گذاری دارائیهای سرمایه ای اصلاح شده در تعیین نرخ بازده مورد انتظار در بازار بورس اوراق بهادار تهران ، بررسی وجود رابطه معنی دار بین ریسک و بازده ، بررسی میزان تاثیر پذیری بازده مورد انتظار شرکتها از طریق عاملی به نام βRA وβC و مقایسه مدل C-CAPM و RA-CAPM و ارائه مدلی سازگار با بورس اوراق بهادار تهران به عنوان یک مدل کاربردی برای تعیین ریسک و بازده می باشد.  نتیجه حاصله از اجرای این تحقیق نشان می دهد در فرضیه اصلی اول مدل C-CAPM  رابطه معنی داری بهتری نسبت به مدل RA-CAPM دارد و می تواند قدرت تبیین بیشتری در پیش بینی بازده واقعی داشته باشد. همینطور نتیجه آزمون فرضیه دوم بیانگربرتری مدل RA-CAPM  نسبت به C-CAPM بوده و گویای این مطلب است که بازده مورد انتظار مدل RA-CAPM  انحراف کمتری نسبت به مدل   C-CAPMاز بازده واقعی دارد.

دانلود مقایسه قدرت تبیین مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه ای مبتنی بر مصرف (C-CAPM) و مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه ای تعدیل شده (RA-CAPM) در شرکتهای سهامی عام






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
مقایسه قدرت تبیین مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه ای مبتنی بر مصرف (C-CAPM) و مدل قیمت گذاری دارایی سرم,

مقایسه قدرت تبیین مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه ای مبتنی بر مصرف (C-CAPM) و مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه ای تعدیل شده (RA-CAPM) در شرکتهای سهامی عام

دانلود پایان نامه مقایسه قدرت تبیین مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه ای مبتنی بر مصرف (CCAPM) و مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه ای تعدیل شده (RACAPM) در شرکتهای سهامی عام تهران

دانلود مقایسه قدرت تبیین مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه ای مبتنی بر مصرف (C-CAPM) و مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه ای تعدیل شده (RA-CAPM) در شرکتهای سهامی عام

دانلود پایان نامه مقایسه قدرت تبیین مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه ای مبتنی بر مصرف (CCAPM) و مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه ای تعدیل شده (RACAPM) در شرکتهای سهامی عام تهران
دانلود مقاله
دانلود تحقیق
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پایان نامه کارشناسی
دانلود پایان نامه ارشد
دانلود پروژه
دانلود پروژه پایانی
دانلود پرو
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل docx
حجم فایل 511 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 115

مقایسه قدرت تبیین مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه ای مبتنی بر مصرف (C-CAPM) و مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه ای تعدیل شده (RA-CAPM) در شرکتهای سهامی عام 

 

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد

 گرایش: حسابداری

در 115 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

فهرست مطالب

چكیده: 1

 

مقدمه: 2

فصل اول:

كلیات تحقیق

 

1-1 مقدمه 4

2-1- بیان مسئله 4

3-1- چارچوب نظری تحقیق. 5

4-1- اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق. 7

5-1- اهداف تحقیق. 8

6-1- فرضیه های تحقیق. 8

7-1- حدود مطالعاتی. 8

8-1- تعریف واژه و اصطلاحات.. 9

فصل دوم:

مروری بر ادبیات تحقیق                                       

 

1-2 مقدمه 15

2-2- داریی. 15

1-2-2-  دارایی مالی. 15

3-2- بازارهای مالی. 16

1-3-2-  بازار پول و سرمایه 16

2-3-2- بازار اولیه 17

1-2-3-2- موسسات تامین سرمایه 17

3-3-2- بازار ثانویه 18

4-2- تاریخچه بورس و اوراق بهادار در جهان. 19

5-2- تاریخچه بورس و اوراق بهادار تهران. 19

6-2-  تعریف بورس اوراق بهادار. 22

7-2-  اوراق بهادار. 22

8-2-   خصوصیات اوراق بهادار. 23

9-2-  انواع شرکت های سرمایه گذاری. 23

1-9-2-  شرکت های سرمایه گذاری با سرمایه متغیر. 23

2-9-2-  شرکت های سرمایه گذاری با سرمایه ثابت.. 24

3-9-2-  صندوق های سرمایه گذاری غیرفعال. 24

4-9-2-  شرکت مادر. 24

5-9-2-  شرکت های فعالیت تنوعی. 25

10-2- شیوه ها و روشهای ارزشیابی سهام 25

1-10-2-  ارزش اسمی. 25

2-10-2-  ارزش برای مالک... 26

3-10-2-  ارزش دفتری. 26

4-10-2-  ارزش بازار. 26

5-10-2- ارزش منصفانه 26

11-2- ریسک... 27

1-11-2-  ریسک نوسان نرخ بهره 27

2-11-2-  ریسک بازار. 28

3-11-2-  ریسک تورمی. 28

4-11-2-  ریسک تجاری. 28

5-11-2-  ریسک مالی. 28

6-11-2-  ریسک نقدینگی. 29

7-11-2-  ریسک نرخ ارز. 29

8-11-2-  ریسک کشور. 29

12-2- بازده 30

1-12-2-  بازده واقعی. 30

1-1-12-2-  بازده سرمایه گذاری در دارایی مشهود 30

2-1-12-2- بازده سرمایه گذاری در دارایی مالی. 31

3-1-12-2-  بازده مورد انتظار. 32

4-1-12-2- بازده پرتفوی. 33

13-2-  رابطه بین ریسک و بازده 33

14-2-  مدل CAPM

34

 

15-2- اهرمها 37

1-15-2- درجه اهرم عملیاتی. 38

2-15-2- درجه اهرم مالی. 38

3-15-2- درجه اهرم اقتصادی. 39

16-2- مدل RA-CAPM

.. 39

17-2-  مدل  A-CAPM.. 41

18-2-  مدل R-CAPM.. 45

19-2- مدل C-CAPM 46

 

20-2-  پیشینه و تحقیقات پیرامون. 49

1-20-2- تحقیقات انجام شده پیرامون C-CAPM

.. 49

2-20-2- تحقیقات انجام شده پیرامون RA-CAPM.. 51

فصل سوم: روش‌ اجرای تحقیق

 

1-3 مقدمه 54

2-3- روش تحقیق. 54

3-3-  مدل تحقیق  و شیوه اندازه گیری متغیر ها 55

1-3-3- رابطه بین ریسک نقدشوندگی و بازده مورد انتظار. 55

2-3-3- بازده هرسهم 55

3-3-3- نرخ بازده بازار وبازده مورد انتظار بازار. 56

4-3-3-  مدل   56

5-3-3- نرخ بازده بدون ریسک... 58

6-3-3- اهرمها 59

1-6-3-3-درجه اهرم عملیاتی. 60

2-6-3-3- درجه اهرم مالی. 61

3-6-3-3-  درجه اهرم اقتصادی. 62

7-6-3-3- اختلال اقتصادی. 64

7-3-3 - مدل C-CAPM

64

 

4-3 - متغیر های عملیاتی تحقیق. 65

5-3- جامعه آماری. 65

6-3- روش وابزارهای گردآوری اطلاعات.. 66

7-3- اعتبار و پایایی تحقیق پژوهش.. 66

1-7-3- اعتبار درونی. 66

2-7-3- اعتبار بیرونی. 67

3-7-3- پایایی. 67

فصل چهارم:

تجزیه و تحلیل داده‌ها

 

1-4 مقدمه‏ 69

2-4-  روش تجزیه و تحلیل اطلاعات.. 70

1-2-4 فرضیه اصلی اول. 70

2-2-4- فرضیه اصلی دوم 73

3-4- شاخص های توصیفی متغیرها 74

4-4- تجزیه و تحلیل فرضیه های تحقیق. 78

1-4-4- فرضیه اصلی اول. 78

1-1-4-4-  آزمون فرضیه فرعی اول. 79

2-1-4-4- آزمون فرضیه فرعی دوم 84

2-4-4-  فرضیه اصلی دوم 88

فصل پنجم:

نتیجه‌گیری و پیشنهادات

 

1-5 مقدمه 95

2-5- نتایج فرضیه اصلی اول. 95

3-5- نتایج فرضیه اصلی دوم 96

4-5- پیشنهادها 97

1-4-5- پیشنهادهایی مبتنی بر یافته های تحقیق. 97

2-4-5 پیشنهادهایی برای تحقیق های آتی. 98

5-5- محدودیتهای تحقیق. 98

پیوست ها

 

منابع و ماخذ

 

منابع فارسی: 102

منابع لاتین: 104

چکیده انگلیسی: 105

جدول (1-1) : تحقیقات انجام شده پیرامون مدل RA-CAPM

.. 6

 

جدول (2-1) : مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه ای. 7

جدول (1-2): ساختار بازارهای ثانویه در ایالات متحده 18

جدول (1-3) : نرخ سود سپرده های بانکی کوتاه مدت بانک های دولتی. 59

جدول (1-4) شاخص های توصیف کننده متغیرها دو مدل RA-CAPM

  و C-CAPM.. 75

جدول (2-4): آزمون توزیع نرمال K-S 76

جدول (3-4): آزمون توزیع یکنواخت K-S 76

جدول (4-4): آزمون توزیع تشریحی K-S 77

 

جدول (5-4): آزمون فریدمن. 77

جدول (6-4): آزمون آماره های فریدمن. 78

جدول (7-4): آزمون آماره های ضریب کندلز. 78

جدول (8-4) : ضریب همبستگی پیرسون بتای مدل  و نرخ بازده واقعی سالانه 79

جدول (9-4) : ضریب همبستگی، ضریب تعیین و آزمون دوربین- واتسون بتای مدل RA-CAPM

و نرخ بازده واقعی سالانه 80

 

جدول (10-4) : تحلیل واریانس رگرسیون 81

جدول (11-4) : ضرایب معادله رگرسیون 82

جدول (13-4) : ضریب همبستگی، ضریب تعیین و آزمون دوربین- واتسون بتای مدل C-CAPM

و نرخ بازده واقعی سالانه 85

 

جدول (14-4) : تحلیل واریانس رگرسیون 85

جدول (15-4) : ضرایب معادله رگرسیون. 87

جدول (16-4): همبستگی نمونه های جفت شده 89

جدول(17-4): آزمون نمونه های جفت شده 89

جدول(18-4): آماره های توصیفی. 91

جدول (19-4): خلاصه یافته های فرضیه اصلی اول. 92

جدول (20-4): خلاصه یافته های فرضیه اصلی دوم 93

 

 

 

 

نمودار (1-2): فرایند عرضه اولیه اوراق بهادار. 17

نمودار (1-2): رابطه بین ریسک و بازده 34

نمودار (2- 2): تأثیر تنوع بر روی ریسک پرتفلیو. 35

نمودار (1-4) : آزمون نرمال بودن خطاهای معادله رگرسیون. 83

نمودار (2-4) آزمون نرمال بودن خطاهای معادله رگرسیون در مدل C-CAPM

.. 88

 

چكیده:

در این تحقیق این مهم مورد بررسی است که کدامیک از دو مدل قیمت گذاری دارائیهای سرمایه ای مبتنی بر مصرف و مدل قیمت گذاری دارائیهای سرمایه ای اصلاح شده می تواند در بورس اوراق بهادار تهران در نقش ابزار پیش بینی دقیق و قویتر ظاهر شده و برای سرمایه گذاران در تخصیص بهینه منابع مفید خواهد بود. برای این منظور بتا ریسک و بازده واقعی سرمایه گذاری مورد سنجش قرار خواهد گرفت . که بتا متغیر مستقل بوده و بازده واقعی متغیر وابسته می باشد. این از نوع همبستگی است . در این تحقیق محقق به دنبال بررسی رابطه همبستگی بین متغیرهای تحقیق است و سپس بر اساس روابط موجود بین متغیرها، شدت آنرا بررسی می کند. جامعه آماری تحقیق عبارتست از شرکتهایی که اولاً جزء شرکتهای سرمایه گذاری نباشند و ثانیاً تا تاریخ پایان اسفند ماه هر سال اطلاعات مالی آنها گزارش شده باشد بنابراین یک نمونه سیستماتیک 100 شرکتی از بین جامعه مورد تحقیق انتخاب شده است. تحقیق دارای دو فرضیه اصلی و دو فرضیه فرعی می باشد فرضیه اصلی اول عبارتست از، مدل RA-CAPM قدرت تبیین بیشتری در پیش بینی بازده واقعی نسبت به مدل C-CAPM دارد. برای تائید فرضیه اصلی اول دو فرضیه فرعی مطرح می گردد که شامل: 1- بین بتای مدل RA-CAPM و بازده واقعی رابطه وجود دارد. 2- بین بتای مدل C-CAPM و بازده واقعی رابطه وجود دارد. فرضیه اصلی دوم عبارتست از، میزان خطای پیش بینی بازده واقعی و بازده مورد انتظار مدل RA-CAPM کمتراز مدل C-CAPM است. هدف از تحقیق ، آزمون قدرت تبیین تئوری مدل قیمت گذاری دارئیهای سرمایه ای مبتنی بر مصرف و مدل قیمت گذاری دارائیهای سرمایه ای اصلاح شده در تعیین نرخ بازده مورد انتظار در بازار بورس اوراق بهادار تهران ، بررسی وجود رابطه معنی دار بین ریسک و بازده ، بررسی میزان تاثیر پذیری بازده مورد انتظار شرکتها از طریق عاملی به نام βRA وβC و مقایسه مدل C-CAPM و RA-CAPM و ارائه مدلی سازگار با بورس اوراق بهادار تهران به عنوان یک مدل کاربردی برای تعیین ریسک و بازده می باشد.  نتیجه حاصله از اجرای این تحقیق نشان می دهد در فرضیه اصلی اول مدل C-CAPM  رابطه معنی داری بهتری نسبت به مدل RA-CAPM دارد و می تواند قدرت تبیین بیشتری در پیش بینی بازده واقعی داشته باشد. همینطور نتیجه آزمون فرضیه دوم بیانگربرتری مدل RA-CAPM  نسبت به C-CAPM بوده و گویای این مطلب است که بازده مورد انتظار مدل RA-CAPM  انحراف کمتری نسبت به مدل   C-CAPMاز بازده واقعی دارد.

دانلود مقایسه قدرت تبیین مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه ای مبتنی بر مصرف (C-CAPM) و مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه ای تعدیل شده (RA-CAPM) در شرکتهای سهامی عام






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
مقایسه قدرت تبیین مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه ای مبتنی بر مصرف (C-CAPM) و مدل قیمت گذاری دارایی سرم,

ارائه راهکاری جهت حصول اطمینان از استراتژی تطبیق در برنامه های کاربردی تطبیق پذیر مبتنی بر سرویس

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد ارائه راهکاری جهت حصول اطمینان از استراتژی تطبیق در برنامه های کاربردی تطبیق پذیر مبتنی بر سرویس در 120 صفحه پی دی اف

دانلود ارائه راهکاری جهت حصول اطمینان از استراتژی تطبیق در برنامه های کاربردی تطبیق پذیر مبتنی بر سرویس

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد ارائه راهکاری جهت حصول اطمینان از استراتژی تطبیق در برنامه های کاربردی تطبیق پذیر مبتنی بر سرویس
دانلود مقاله
دانلود تحقیق
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پایان نامه کارشناسی
دانلود پایان نامه ارشد
دانلود پروژه
دانلود پروژه پایانی
دانلود پروپوزال
دانلود گزارش کار آموزی
دانلود پاو
دسته بندی فناوری اطلاعات
فرمت فایل pdf
حجم فایل 2475 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 120

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات گرایش معماری سازمانی با موضوع:

ارائه راهکاری جهت حصول اطمینان از استراتژی تطبیق در برنامه های کاربردی تطبیق پذیر مبتنی بر سرویس

در 120 صفحه پی دی اف

]

دانلود ارائه راهکاری جهت حصول اطمینان از استراتژی تطبیق در برنامه های کاربردی تطبیق پذیر مبتنی بر سرویس






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
ارائه راهکاری جهت حصول اطمینان از استراتژی تطبیق در برنامه های کاربردی تطبیق پذیر مبتنی بر سرویس ,

تاريخ : 6 دی 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مهدی | بازدید : <-PostHit->
گزارش کارآموزی در معدن شن و ماسه بنیاد بتن آمل

دانلود گزارش کارآموزی در معدن شن و ماسه بنیاد بتن آمل در 70 صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc

دانلود گزارش کارآموزی در معدن شن و ماسه بنیاد بتن آمل

دانلود گزارش کارآموزی در معدن شن و ماسه بنیاد بتن آمل 
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه 
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود نمونه سوالات 
کار در منزل
دانلود آهنگ
دانلود سریال
دانلود فیلم
دانلود کتاب
دانلود تحقیق 
دانلود مدیریت
دسته بندی گزارش کار آموزی و کارورزی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 1053 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 70

دانلود گزارش کارآموزی در معدن شن و ماسه بنیاد بتن آمل

در 70 صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc

 

فصل اول

مقدمه

1-1- هدف از كار آموزی :

قبل از پرداختن به این مقوله به تعریف 3 لغت كارآموز ، كارآموزی  و محل كارآموزی   می پردازیم تا با معنای این لغات آشنا شویم .

كارآموز : دانشجویی كه دروس تئوری رشته دانشگاهی خود را گذرانده  و برای به فعلیت در آوردن اطلاعات كسب شده در مكان خاصی به كارهای عملی رشته خود می پردازد .

 كار آموزی : به تعریفی ساده كار آموزی یعنی آموختن فوت و فن حرفه مورد نظر كارآموز .محل كارآموزی : مكانی كه كارآموز متناسب با رشته خود به آنجا رفته و به آموختن این حرفه می پردازد .

حال كه ما با كارآموزی ، كارآموز و محل كارآموزی آشنا شدیم بهتر می توانیم به هدف از كارآموزی پی ببریم . یك دانشجو وقتی دروس تئوری دانشگاهی را به پایان می برد شاید از لحاظ اطلاعات روزانه مشكلی نداشته باشد ولی از لحاظ تجربه و آشنایی به شرایط و مكان كار خود به مشكلاتی بر می خورد لذا برای غلبه بر این مشكل كارآموزی می تواند زمانی برای كسب تجربه و به فعلیت در آوردن اطلاعات دانشگاهی وهمچنین آشنایی كارآموز با شرایط و محل كار خود باشد تا وقتی كه جذب بازار كار شد مشكلی برایش پیش نیاید و از لحاظ روحی ، روانی و جسمی آماده برای كار بوده و بهترین بازدهی را برای سازمان یا شركت مربوطه خود داشته باشد .

فهرست مطالب

فصل اول: مقدمه

1-1- هدف از کارآموزی

1-2- سازماندهی گزارش کار آموزی

فصل دوم: مشخصات کلی معدن شن و ماسه بنیاد بتن آمل

2-1- تاریخچه و موقعیت واحد معدنی

2-2- بازیابی و حمل نقل

2-3- تشکیلات سازماندهی واحد معدنی

فصل سوم: اکتشاف و زمین شناسی

3-1- اکتشاف مصالح خرده سنگی

3-2- مروری بر نحوه تشکیل منابع شن و ماسه

3-3- ارزیابی زمین شناسی

3-4- زمین های خرده سنگی

3-5- زمین های خرده سنگی ایران

فصل چهارم: ماشین آلات

4-1- بولدوزر

4-2- لودر

4-3- کمپرسی

4-4- فک

4-5- نوار نقاله

4-6- سرند اول

4-7- کوبیت

4-8- سرند دوم

2-9- ماسه ساز

فصل پنجم: بهره برداری

5-1- عملیات بهره برداری معدن

5-2- ارزیابی معدنی

فصل ششم: موارد کاربرد شن و ماسه

6-1- شن و ماسه در بتن

6-2- مصالح خرده سنگی در راهسازی

6-3- مصالح خرده سنگی در سدها و سازه های هیدرولیکی

6-4- مصارف صنعتی ساختمانی

منابع و مأخذ

 

فهرست عکسها

فصل اول:

عکس 1-1: محل قرار گیری معدن

فصل چهارم:

عکس 4-1: بولدوزر اینترناش T25

(عکس 4-2) لودرL160

عکس 4-3: اسکانیا

عکس 4-4: دستگاه سنگ شکن فکی

عکس 4-5: نوار نقاله

عکس 4-6: سرند اول

عکس 4-8: پمپ آب سه اینچ برای تامین آب مورد نیاز برای شستشوی مخلوط در سرند اول

عکس 4-7: مخزن شسته یا حوضچه آرامش

عکس 4-9: دستگاه سنگ شکن کوبیت

عکس 4-10:سرند دوم

عکس 4-11: دستگاه ماسه ساز یا هیدروکون

فصل پنجم:

عکس 5-1: یک نمونه از نقشه رقومی معدن بنیاد بتن آمل

عکس 5-2: برداشتن مخلوط رودخانه ای توسطلودر L160

.عکس 5-3: بارگیری کردن مخلوط به داخل کمپرسی توسط لودر L160

عکس 5-4: تخلیه شدن مخلوط رودخانهای به داخل سیلوی مادر

عکس 5-5: ریخته شدن سنگهای شسته به داخل سیلوی ذخیره یا سیلوی زمینی

عکس 5-6: فیدر زمینی و متصدی آن

عکس 5-7: بارگیری شدن مواد مصرفی در داخل کمپرسی توسط لودر

عکس 5-8: اتاق فرمان و اپراتورهای آن

عکس 5-9 : انتقال و تصفیه فاضلابها و پسابها

عکس 5-10: نمای کلی قسمت کانه آرایی معدن

فصل ششم:

شکل 6-1: تصویر کلی از راه

فهرست جداول

فصل دوم:

جدول 2-1مبلغ کرایه حمل مصالح به شهرهای مختلف

فصل سوم:

جدول 3-1 موارد استفاده مهم مصالح خرده سنگی

جدول 3- 2 برخی از مهمترین آزمونهای استاندارد برای تعیین مشخصات ژئوتکنیکی مصالح خرده سنگی

فصل ششم:

جدول 6-1- برخی از مهمترین آزمونهایی که برای شناسایی مصالح مضر است

دانلود گزارش کارآموزی در معدن شن و ماسه بنیاد بتن آمل






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
گزارش کارآموزی در معدن شن و ماسه بنیاد بتن آمل ,

بررسی اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی مبتنی بر درمان شناختی-رفتاری، بر راهبردهای مقابله ای دانش آموزان مقطع راهنمایی

پایان نامه رشته روانشناسی بالینی بررسی اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی مبتنی بر درمان شناختیرفتاری، بر راهبردهای مقابله ای دانش آموزان مقطع راهنمایی

دانلود بررسی اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی مبتنی بر درمان شناختی-رفتاری، بر راهبردهای مقابله ای دانش آموزان مقطع راهنمایی

پایان نامه بررسی اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی مبتنی بر درمان شناختیرفتاری، بر راهبردهای مقابله ای دانش آموزان مقطع راهنمایی
دانلود مقاله
دانلود تحقیق
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پایان نامه کارشناسی
دانلود پایان نامه ارشد
دانلود پروژه
دانلود پروژه پایانی
دانلود پروپوزال
دانلود گزارش کار آموزی
دانلود پاورپ
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل word
حجم فایل 63 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 23

پایان نامه رشته روانشناسی بالینی

بررسی اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی مبتنی بر درمان شناختی-رفتاری، بر راهبردهای مقابله ای دانش آموزان مقطع راهنمایی

مقدمه و بیان مساله:

 همه روزه در مدارس نوجوانانی مشاهده می شوند که به علت زد و خورد، دعوا و رفتارهای پرخاشگرانه تنبیه انضباطی می شوند و با عکس العمل  اولیا ی آن مدارس مواجه می گردند. در اغلب موارد والدین و اولیای مدارس با آنها درگیری پیدا می کنند و حرکات آنها گاهی به حدی باعث آزار و اذیت اطرافیان می شود که به اخراج آنها از مدرسه می انجامد. آنچه که باعث توجه محققان به این رفتار شده است اثرات نا مطلوب آن بر رفتار بین فردی و همچنین اثر ناخوشایند آن بر حالات درونی و روانی افراد است (صادقی، احمدی و عابدی، 1381).

به نظر می رسد که رفتارهای مشکل ساز، نتیجه پاسخها و راهبردهای مقابله ای نا کارآمد به اضطراب و خشم، بویژه ابراز شدید و کنترل نشده خشم ایجاد می شوند و خشم می تواند نقش میانجی را برای به راه انداختن پاسخ های مقابله ای غیر انطباقی به صورت اعمال بزهکارانه بازی کند (اسپیلبرگر  و ساراسون  ،2005؛ نقل از نادری، پاشا و مکوندی، 1386).

مقابله به روش های مورد استفاده برای اداره موقعیت های استرس زا تعریف شده است (موریس  و همکاران ، 2003). مقابله به عنوان تلاش های رفتاری و هیجانی تعریف شده است که افراد برای غلبه،  تحمل و کاهش اثرات حوادث استرس زای زندگی به کار می برند (فرجی، آریا پوران و عبدی، 1390).

تغییرات ناگهانی و گسترده ای که در تمامی جنبه های زندگی نوجوانان ایجاد می شود، مرحله ای بحرانی را ایجاد می کند، که طبعا" مشکلات و ناسازگاریهایی به همراه خواهد داشت، بنابراین با توجه به اهمیت این دوران و راهکارهای کنار آمدن نوجوانان با این مشکلات، ارائه اطلاعات و آگاهیهای لازم به نوجوانان و کسب مهارتهای لازم برای مقابله با مشکلات ناشی از این تغییرات، امری بسیارمهم و حساس تلقی می شود.

فهرست مطالب

مقدمه و بیان مساله   1

اهمیت و ضرورت   5

اهداف پژوهش       12

فرضیه های پژوهش  13

تعاریف نظری        14

تعریف نظری مهارت اجتماعی  14

تعریف نظری راهبردهای مقابله ای 14

تعاریف عملیاتی   15

تعریف عملیاتی راهبردهای مقابله ای 15

تعریف عملیاتی مهارت اجتماعی 15

دانش آموزان    16

سن  16

سلامت عمومی  16

فرایند اجرای پژوهش  16

مراحل اجرای آموزش مهارت اجتماعی به شرح زیر خواهد بود 17

جامعه، نمونه و روش نمونه گیری  18

ابزار  18

روش تجزیه و تحلیل داده ها  20

منابع  20

منابع لاتین   23

 

دانلود بررسی اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی مبتنی بر درمان شناختی-رفتاری، بر راهبردهای مقابله ای دانش آموزان مقطع راهنمایی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
بررسی اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی مبتنی بر درمان شناختی-رفتاری، بر راهبردهای مقابله ای دانش آموز,

تاريخ : 6 دی 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مهدی | بازدید : <-PostHit->
پروژه ساختمانهای بتنی و فلز؛ پانل های سه بعدی 3.D WALL

دانلود پروژه ساختمانهای بتنی و فلز؛ پانل های سه بعدی 3D WALL

دانلود پروژه ساختمانهای بتنی و فلز؛ پانل های سه بعدی 3.D WALL

دانلود پروژه ساختمانهای بتنی و فلز؛ پانل های سه بعدی 3D WALL
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه 
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود نمونه سوالات 
کار در منزل
دانلود آهنگ
دانلود سریال
دانلود فیلم
دانلود کتاب
دانلود تحقیق 
دانلود مدیریت
دسته بندی عمران
فرمت فایل docx
حجم فایل 1091 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 83

دانلود پروژه

ساختمانهای بتنی و فلز؛ پانل های سه بعدی 3.D WALL

این پروژه  با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد.

پانلهای سه بعدی چیست و چه کاربردی دارد

این پانلها یاصفحات سه بعدی تشکیل گردیده از:

1 – هسته مرکزی که معمو لا از عایق پلی استایرن یا پلی اورتان و یا عایقپشم سنگ و بضخامتهای 5 تا 10 سانتیمتر میباشد .

2- دو شبکه فولادی از مفتول بضخامت 3 میلیمتر چشمه های 8×8 سانتیمتر و بفاصله 1 تا 2 سانتیمتر از هسته مرکزی قرار داشته و بوسیله تعداد زیادیمفتول قطری بهم جوش برقی
شده اند.

این پانلها در کارخانه به ابعاد مورد لزوم که نوع دیواری آن معمولا 1×3متر ی و نوع سقفی آن1×3 و80/0 × 3 متری میباشد تولید و سپس به محل نصب حمل میگردد . پس از نصب از دو طرف در نوع دیواری بابتن ریز دانه ویا بتن سبک به ضخامت 3 الی 4 سانتیمتر پوشش میگردد و در نوع سقفی پس از نصب روی آن بضخامت 5 الی 7 سانتیمتر بتن ریزی میشود .

فهرست مطالب:

پانلهای سه بعدی 3D-PANEL.................................................................

خلاصه تاریخچه............................................................

پانلهای سه بعدی چیست و چه کاربردی دارد............................................

انواع پانلهای سه بعدی دیواری...................................................................

پانلهای سه بعدی دیواری...........................................................................

پانلهای سه بعدی سقفی...............................................................................

خواص پانلهای سه بعدی ............................................................................

موارد استفاده از پانلهای سه بعدی دیواری و سقفی..................................

کاربرد..........................................................................................................

مزایای سازه های مشبک سه بعدی.............................................................

نمونه ای از کارهای انجام شده.................................................................

روشهای اجرائی..........................................................................................

شـرح............................................................................................................

نحوه استفاده از دیوار سه بعدی...........................................

نما سازی روی پانلهای سه بعدی دیواری .................................................

نمای دیوارهای بیرونی ............................................................................

نمای دیوارهای داخلی ...............................................................................

روش اجرایی پانلهای سه بعدی مشبک........................................................

بتن پاشی روی پانلهای مشبک سه بعدی....................................................

روش کار گذاری لوله های برق ،تلفن،کلید وپریز.....................................

روش کارگذاری لوله های آب و فاضلاب................................................

کارگذاری قاب پنجره و چهار چوب فلزی درها.......................................

گچکاری در دیوارهای داخلی و زیر سقف..............................................

نماسازی روی پانلهای مشبک.................................................................

مصالح روی پانلهای مشبک......................................................................

دانلود پروژه ساختمانهای بتنی و فلز؛ پانل های سه بعدی 3.D WALL






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پروژه ساختمانهای بتنی و فلز؛ پانل های سه بعدی 3.D WALL ,

تاريخ : 6 دی 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مهدی | بازدید : <-PostHit->
اختلاط بتن

دانلود مقاله اختلاط بتن

دانلود اختلاط بتن

دانلود مقاله اختلاط بتن
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه 
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود نمونه سوالات 
کار در منزل
دانلود آهنگ
دانلود سریال
دانلود فیلم
دانلود کتاب
دانلود تحقیق 
دانلود مدیریت
دسته بندی عمران
فرمت فایل pdf
حجم فایل 23 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 32

دانلود مقاله اختلاط بتن

این مقاله با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد.

مقدمه:

چرا بتن در بسیاری از سازه ها به خوبی كه باید باشد نیست؟ اول اینكه یك سری تحقیقات دانشگاهی نامتجانس در شرایط مفید واقعی و روی نمونه های مصنوعی برای پژوهش در آزمایشگاه انجام می شوند و از طرفی این آزمایش ها توسط افرادی بعمل می آیند كه هیچ تجربه ای از شرایط واقعی در زندگی ندارند. در تجربیات آنها، رشته متغیرها بسیار محدود است شرایط آسیب رسان بطور غیر واقعانه ای مبانعه می شوند تا رسیدن نتیجه سرعت داشته باشند، از تغییر شكل در بتن بر اثر انقباض یا دم هم با استفاده از نمونه های كوچك و دیگر محدویت های ساختگی جلوگیری می شود. بیشتر دانشگاهیان علاقه ای به تحقیق و بررسی در یك پروژه واقعی ندارند و ترجیح می دهند در یك آزمایشگاه با تهویه هوای عالی بمانند و چكمه و كلاه ایمنی بپوشند.

دوم اینكه دانشجویان دوره لیسانس مهندسی عمران كمتر چیزی در باره بتن به عنوان یكی از مصالح یاد گرفته اند. بنابر این وقتی پس از فارغ التحصیلی و شروع به كار با مهاسبات طراحی بخصوص محاسبه به حالت كامپیوتری درگیر می شوند. كمیت های ثابتی برای خصوصیات بتن در نظر می گیرند. كمیت هایی چون ضریب ارتجاعی، جمع شدگی بتن در اثر از دست دادن آب، ضریب خزش، انبساط حرارتی و دیگر كمیت ها، آنها به ندرت از خود درباره اینكه آیا یك مخلوط واقعی با كمیت های در نظر گرفته شده با محاسبات طراحی مطابقت دارند یا خیر، سئوال می كنند. در واقع كمتر كسی به اینطور سازگاری ها توجه دارد.

سوم اینكه روی هم رفته، نیروی كار در تولید بتن كه شامل پیمانه كردن، مخلوط كردن، حمل و نقل، بتن ریزی، متراكم كردن، پرداخت و پروراندن بتن است، از نیروهای كار در دیگر زمینه ها از قبیل چوبكاری، نجاری، كارهای الكتریكی، لوله كشی یا حتی آجر چینی، تحصیلات و دوره های آموزش كمتری دارند.

منظورم این نیست كه همه بتن كارها بی كفایت هستند. هر قدم در تولید بتن می تواند در محصول نهایی تأ ثیر مستقیم بگذارد. بنابر این بسیاری از سازه های بتنی كامل نیستند و به همین خاطر مدت اندكی پس از تكمیل سازه احتیاج به تعمیر و باز سازی پیدا می كنند.

شاید استباه كوچكی در كار باشد. كیفیت كار نه تنها به شایستگی نیروی كار، بلكه به كیفیت و وقت در نظارت نیز بستگی دارد. وقتی جوان بودم، مهندس ناظری سراغ داشتم كه اغلب تمام وقت كار می كرد و با چشمان تیز بین كه داشت جلوی هرگونه شلختگی و ناهماهنگی در كار را می گرفت. چنین نظارتی گران بود. اما قیمت هایی كارفرما به قدری بود كه هزینه ها را پوشش دهد. رقابت شدید در پروژه های طراحی به همراه نسخ قیمت های مصوب، باعث كاهش قیمت ها شد و اولین قدم در صرفه جویی مالی، صرفه جویی در نظارت بود.

کلمات کلیدی:

طرح اختلاط

اختلاط بتن

تكنولوژی بتن

فهرست مطالب

توضیحاتی درباره نویسنده مقاله ۴

سوتیتد ۴

متن ۵

ماهیت مساله ۶

پروسه بی عیب ونقص ۸

بتن با تکنیک ضعیف ۹

بتن با تکنیک بالا ۱۱

ویژگی های دقیق سیمان ۱۱

۱- انجمن آزمایش و مصالح امریکا – مترجمه ۱۲

مخلوط های سه تایی ۱۸

انتخاب مخلوط ۱۹

عملیات بتن ریزی ۲۱

میلگرد گذاری بتن ۲۴

بتن خود سفت شو ۲۵

پروراندن بتن. ۲۷

تخصیص حداقل سیمان ۲۸

پایداری ۲۹

جنبه های خاص بتن پیش ساخته ۳۳

نتیجه گیری

دانلود اختلاط بتن






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
اختلاط بتن ,

تاريخ : 6 دی 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مهدی | بازدید : <-PostHit->
آموزش شیمی مبتنی بر روشIT

دانلود تجربیات مدون دبیر شیمی عنوان آموزش شیمی مبتنی بر روشIT

دانلود آموزش شیمی  مبتنی بر روشIT

دانلود تجربیات مدون دبیر شیمی عنوان آموزش شیمی مبتنی بر روشIT
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه 
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود نمونه سوالات 
کار در منزل
دانلود آهنگ
دانلود سریال
دانلود فیلم
دانلود کتاب
دسته بندی تجربیات فرهنگیان
فرمت فایل pdf
حجم فایل 63 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 47

دانلود تجربیات مدون دبیر شیمی عنوان :آموزش شیمی مبتنی بر روشIT

این مقاله با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد

چكیده

بهره مندی انسان از هوش و استعدادهای خدادادی، از دیرباز او را بر آن داشته است كه با مشاهده جلوه های شگفت انگیز طبیعت، عزمی جزم و انگیزه ای قدرتمند در جهت آگاهی یافتن از دانش و فناوری های روز داشته باشد و در راستای تحقق هر چه بیش تر اهداف علمی – آموزشی گام بردارد. امروزه اندوختن معلومات در امر یاددهی – یادگیری به تنهایی كافی نیست و نوعی غفلت و بازماندن از كاروان همیشه شتابان علم است. بنابراین استفاده از ابزارها و فناوری های جدید در برنامه ریزی آموزشی امری بس ضروری می باشد. چنان كه، برنامه ریزان و معلمان در تلاشند تا از این ابزارها برای غنا بخشیدن به روش های یاددهی – یادگیری بهره جویند و بستری پویا را برای دانش آموزان فراهم آورند.

درس شیمی از دروسی است كه درك مفاهیم آن از دید دبیران و دانش آموزان دشوار است و معمولاً نگرش مثبت نسبت به آن وجود ندارد. درس شیمی به دلیل ویژگی آزمایشگاهی و كاربردی بودن، قابلیت بالایی برای ارائه مفاهیم، باشبیه سازی و پویانمایی (انیمیشن) رایانه ای دارد. در واقع بسیاری از مفاهیم را كه نشان دادن آن ها حتی در آزمایشگاه دشوار یا غیرممكن است، مانند: حركت مولكول های گاز، حركت ذرات باردار درون یك محلول، ساختار مولكولی تركیبات، .... را می توان با شبیه سازی رایانه ای به آسانی قابل ارائه كرد. بنابراین بهره گیری از رایانه در كلاس درس موجب افزایش یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان می شود. یكی از بارزترین تأثیرات بهره گیری از رایانه، تعامل فراگیران با یكدیگر و با معلم است.

عنوان                                                                                                                 صفحه

چكیده..................................................................................................................................................... 3

مقدمه...................................................................................................................................................... 5

توصیف وضعیت موجود و تشخیص مسئله................................................................................... 8

گردآوری اطلاعات (شواهد1)............................................................................................................ 11

گردآوری اطلاعات (شواهد1)، مرحله اول..................................................................................... 13

تجزیه و تحلیل نتایج، مرحله اول.................................................................................................... 13

اجرای راه حل، مرحله اول................................................................................................................ 13

گرد آوری اطلاعات (شواهد2)، مرحله اول................................................................................... 14

تجزیه و تحلیل نتایج، مرحله اول.................................................................................................... 17

گردآوری اطلاعات (شواهد1)، مرحله دوم.................................................................................... 17

پیشینه تحقیقات.................................................................................................................................. 18

مفهوم نوآوری در آموزش................................................................................................................... 21

ویژگی های نوآوری در آموزش........................................................................................................ 23

نوآوری و تحول در كلاس درس...................................................................................................... 23

استفاده از چندرسانه ای های آموزشی در تدریس.................................................................... 23

استفاده از CD های آموزشی در تدریس..................................................................................... 24

استفاده از رایانه و اینترنت در تدریس.......................................................................................... 25

استفاده از وبلاگ آموزشی در تدریس............................................................................................ 26

استفاده از روش فعال یاددهی – یادگیری مبتنی بر ICT................................................... 27

اجرای راه حل ، مرحله دوم.............................................................................................................. 28

گرد آوری اطلاعات (شواهد2)، مرحله دوم................................................................................... 30

تجزیه و تحلیل نتایج، مرحله دوم.................................................................................................... 33

گردآوری اطلاعات (شواهد1)، مرحله سوم................................................................................... 34

اجرای راه حل، مرحله سوم.............................................................................................................. 34

گردآوری اطلاعات (شواهد2) و تجزیه و تحلیل، مرحله سوم.................................................. 35

ارزیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن................................................................................ 35

نتایج حاصل از اقدام........................................................................................................................... 36

نتیجه گیری و پیشنهادات................................................................................................................. 37

منابع مورد استفاده.............................................................................................................................. 46

 

دانلود آموزش شیمی  مبتنی بر روشIT






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
آموزش شیمی مبتنی بر روشIT ,

تاريخ : 6 دی 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مهدی | بازدید : <-PostHit->
آموزش شیمی مبتنی بر روشIT

دانلود تجربیات مدون دبیر شیمی عنوان آموزش شیمی مبتنی بر روشIT

دانلود آموزش شیمی  مبتنی بر روشIT

دانلود تجربیات مدون دبیر شیمی عنوان آموزش شیمی مبتنی بر روشIT
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه 
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود نمونه سوالات 
کار در منزل
دانلود آهنگ
دانلود سریال
دانلود فیلم
دانلود کتاب
دسته بندی تجربیات فرهنگیان
فرمت فایل pdf
حجم فایل 63 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 47

دانلود تجربیات مدون دبیر شیمی عنوان :آموزش شیمی مبتنی بر روشIT

این مقاله با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد

چكیده

بهره مندی انسان از هوش و استعدادهای خدادادی، از دیرباز او را بر آن داشته است كه با مشاهده جلوه های شگفت انگیز طبیعت، عزمی جزم و انگیزه ای قدرتمند در جهت آگاهی یافتن از دانش و فناوری های روز داشته باشد و در راستای تحقق هر چه بیش تر اهداف علمی – آموزشی گام بردارد. امروزه اندوختن معلومات در امر یاددهی – یادگیری به تنهایی كافی نیست و نوعی غفلت و بازماندن از كاروان همیشه شتابان علم است. بنابراین استفاده از ابزارها و فناوری های جدید در برنامه ریزی آموزشی امری بس ضروری می باشد. چنان كه، برنامه ریزان و معلمان در تلاشند تا از این ابزارها برای غنا بخشیدن به روش های یاددهی – یادگیری بهره جویند و بستری پویا را برای دانش آموزان فراهم آورند.

درس شیمی از دروسی است كه درك مفاهیم آن از دید دبیران و دانش آموزان دشوار است و معمولاً نگرش مثبت نسبت به آن وجود ندارد. درس شیمی به دلیل ویژگی آزمایشگاهی و كاربردی بودن، قابلیت بالایی برای ارائه مفاهیم، باشبیه سازی و پویانمایی (انیمیشن) رایانه ای دارد. در واقع بسیاری از مفاهیم را كه نشان دادن آن ها حتی در آزمایشگاه دشوار یا غیرممكن است، مانند: حركت مولكول های گاز، حركت ذرات باردار درون یك محلول، ساختار مولكولی تركیبات، .... را می توان با شبیه سازی رایانه ای به آسانی قابل ارائه كرد. بنابراین بهره گیری از رایانه در كلاس درس موجب افزایش یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان می شود. یكی از بارزترین تأثیرات بهره گیری از رایانه، تعامل فراگیران با یكدیگر و با معلم است.

عنوان                                                                                                                 صفحه

چكیده..................................................................................................................................................... 3

مقدمه...................................................................................................................................................... 5

توصیف وضعیت موجود و تشخیص مسئله................................................................................... 8

گردآوری اطلاعات (شواهد1)............................................................................................................ 11

گردآوری اطلاعات (شواهد1)، مرحله اول..................................................................................... 13

تجزیه و تحلیل نتایج، مرحله اول.................................................................................................... 13

اجرای راه حل، مرحله اول................................................................................................................ 13

گرد آوری اطلاعات (شواهد2)، مرحله اول................................................................................... 14

تجزیه و تحلیل نتایج، مرحله اول.................................................................................................... 17

گردآوری اطلاعات (شواهد1)، مرحله دوم.................................................................................... 17

پیشینه تحقیقات.................................................................................................................................. 18

مفهوم نوآوری در آموزش................................................................................................................... 21

ویژگی های نوآوری در آموزش........................................................................................................ 23

نوآوری و تحول در كلاس درس...................................................................................................... 23

استفاده از چندرسانه ای های آموزشی در تدریس.................................................................... 23

استفاده از CD های آموزشی در تدریس..................................................................................... 24

استفاده از رایانه و اینترنت در تدریس.......................................................................................... 25

استفاده از وبلاگ آموزشی در تدریس............................................................................................ 26

استفاده از روش فعال یاددهی – یادگیری مبتنی بر ICT................................................... 27

اجرای راه حل ، مرحله دوم.............................................................................................................. 28

گرد آوری اطلاعات (شواهد2)، مرحله دوم................................................................................... 30

تجزیه و تحلیل نتایج، مرحله دوم.................................................................................................... 33

گردآوری اطلاعات (شواهد1)، مرحله سوم................................................................................... 34

اجرای راه حل، مرحله سوم.............................................................................................................. 34

گردآوری اطلاعات (شواهد2) و تجزیه و تحلیل، مرحله سوم.................................................. 35

ارزیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن................................................................................ 35

نتایج حاصل از اقدام........................................................................................................................... 36

نتیجه گیری و پیشنهادات................................................................................................................. 37

منابع مورد استفاده.............................................................................................................................. 46

 

دانلود آموزش شیمی  مبتنی بر روشIT






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
آموزش شیمی مبتنی بر روشIT ,

تاريخ : 6 دی 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : مهدی | بازدید : <-PostHit->
پروژه بتن

دانلود پروژه بتن

دانلود پروژه بتن

دانلود پروژه بتن
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه 
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود نمونه سوالات 
کار در منزل
دانلود آهنگ
دانلود سریال
دانلود فیلم
دسته بندی پژوهش
فرمت فایل pdf
حجم فایل 602 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 52

دانلود پروژه بتن

بصورت فایل ورد قابل ویرایش و آماده ارائه

فهرست مطالب

عنوان

مقدمه     2

معرفی پروژه        2

مشخصات مطالح    3

مشخصات خاك      3

مقاطع سقف و دیوار برشی    4

مقاطع تیر و ستون  6

بارگذاری ثقلی       8

بارگذاری زلزله     27

محاسبات دیوار برشی          31

سختی و توزیع بار در دیوار برشی       32

بارگذاری باد         37

طراحی ستون        39

طراحی تیر          42

محاسبات توزیع بار مرده و زنده بین تیرها در طبقات و بام  43

توزیع بار ثقلی بین تیرها در طبقات      46

توزیع بار ثقلی بین تیرها در بام          50

مقدار میلگردهای مصرفی     51

نقشه ها و دتایلهای پروژه (ضمائم)

1. مقدمه

- پروژه با اسكلت بتنی كه در جهت x سیستم قاب خمشی متوسط و در جهت y  سیستم قاب خمشی و دیوار برشی متوسط طراحی می شود.

- با توجه به هندسه ساختمان امكان تعبیه دیوار برشی تنها در یك جهت y (امتداد طولی) وجود دارد.

- ساختمان در شهر تهران با خطر نسبی زلزله خیلی زیاد طراحی می شود.

- خاك محل احداث سازه از نوع تیپ (3) III است.

- مقاومت خاك محل كم بوده ناچار هستیم برای توزیع مناسب با رو كاهش تنشی وارده به خاك از پی گسترده استفاده كنیم:

2. معرفی پروژه

- ساختمان در نظر گرفته برای پروژه پنج طبقه بوده و كاربری آن مسكونی است.

- ارتفاع حمله طبقات m3 و ضخامت سقف cm30 در نظر می گیریم.

- ضخامت دیوار برشی cm20 و cm25 می باشد.

- ارتفاع جان پناه cm80 می باشد.

منابع استفاده شده:

1) آیین نامه زلزله 2800 ویراش ؟؟؟

2) مبحث نهم: طرح و اجرای ساختمان بتن آرمه از مقررات ملی ساختمان

3) مبحث ششم: بارهای ؟؟؟ بر ساختمان از مقررات ملی ساختمان

3. مشخصات مصالح

- مقاومت فشاری بتن برای این پروژه  

- فولاد میل گردهای حلولی از جنس (3) III با مقاومت 

- فولاد خاموت ها از جنس (3) III با مقاومت 

- فولاد میله گردهای پی از جنس (3) III می باشد.

- مقاومت فشاری بتن پی 

- وزن و بعد حجم بتن مسلح 

- مدول الاینه بتن 

- ضریب بواسون بتن 

- وزن واحد حجم برای اسكلت- سقف- دیوار برشی- پی می باشد.

دانلود پروژه بتن






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پروژه بتن ,

<-BloTitle->
<-BloText->